accesskey_mod_content

Planes estratègics en la Comunitat Autònoma del País Basc

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Responsables i col·laboradors en el govern de l'administració digital

Govern Basc. Departament de Governança, Administració Digital i Autogovern

Des de l'Àrea d'Innovació i Millora de l'Administració es presta servici d'interacció amb la ciutadania Zuzenean, a través del canal presencial i telefònic i online per mitjà de la web www.euskadi.eus. Impulsa i coordina el Pla Estratègic de Governança i Innovación Pública i l'Estratègia de Govern Digital, ARDATZ 2030(Obri en nova finestra) , les mesures de la qual permetran avançar cap a una administració digital, senzilla, participativa i transparent en la seua relació amb la ciutadania, basada en els principis de Bon Govern, ètic i eficient. Per a açò desenvolupa projectes d'administració electrònica, transparència, participació ciutadana, obertura de dades públiques reutilitzables (Open data Euskadi), gestió pública avançada.

Altres portals i documents relacionats amb l'administració digital

Pla Estratègic de Governança i Innovación Pública: PEGIP 2020

11 desembre 2017

Publicat al desembre de 2017 en web del Govern Basc. Departament de Governança Pública i Autogovern(Obri en nova finestra) . 1 document pdf de 292 p. impreses.

  • NOTA: El Consell de Govern Basc, en sessió celebrada el dia 17 de gener de 2017 va adoptar, entre uns altres, l'Acord pel qual s'aproven els Planes Estratègics del Govern per a la XI Legislatura 2017-2020, entre els quals es troba el Pla Estratègic de Governança i Innovación Pública 2020 (PEGIP 2020)(Obri en nova finestra) l'elaboració de la qual i coordinació és responsabilitat del Departament de Governança Pública i Autogovern. 

  • Servicis electrònics
  • Govern obert, Informes i Estudios

PIP - Pla d'Innovació Pública del Govern Basc 2014-2016

17 juny 2014

Pla d'Innovació Pública del Govern Basc: 2014-2016. [document publicat en] Vitòria-Gasteiz, juny 2014. Difós en internet pel Departament d'Administració Pública i Justícia. També té difusió en el blog PIP – Blog sobre el Pla d'Innovació Pública .-1 fitxer pdf de 90 p. impreses. 

  • NOTA: Objectius estratègics del Pla :

• Administració oberta: Promoure la transparència, la participació i la col·laboració en l'Administració pública.

• Administració eficaç: Desenvolupar una oferta de servicis de qualitat i accessible per diferents canals (presencial, telèfon, Internet).

• Administració eficient: Millorar l'eficiència en la gestió administrativa, adequant l'organització, implantant nous models de gestió i realitzant un ús intel·ligent de la tecnologia.

• Administració innovadora: Promoure la innovació en l'Administració involucrant a la ciutadania i als professionals públics en el disseny, la gestió i l'avaluació de les polítiques i dels servicis públics

Anexo I: Fitxes de projectes i subprojectes del Pla PIP 2014-2016

1 fitxer pdf de 90 p. impreses.

  • NOTA: Visión general dels eixos estratègics:

• Eix 1: Transparència i Bon Govern 
• Eix 2: Interacció amb la ciutadania 
• Eix 3: Adequació Organitzativa 
• Eix 4: Millora de la Gestió 
• Eix 5: Administració electrònica 
• Eix 6: Innovació des de la co-creació