Orde TES/1291/2024, de 13 de novembre, per la qual es regula el Registre Electrònic d'apoderaments de la Inspecció de Treball i Seguretat Social
18 novembre 2024
BOE: núm. 278, de 18/11/2024
Orde TES/388/2022, de 29 d'abril, per la qual es regula el Registre electrònic d'apoderaments del Fons de Garantia Salarial, O.A.
05 maig 2022
BOE: núm. 107, de 05/05/2022
Orde PCM/1384/2021, de 9 de desembre, per la qual es regula el Registre Electrònic d'apoderaments en l'àmbit de l'Administració General de l'Estat
11 desembre 2021
BOE: núm. 296, d'11/12/2021
El Registre Electrònic d'apoderaments (REVA) facilita l'exercici del dret de representació de les persones interessades per a relacionar-se amb les Administracions Públiques.
Marque normatiu:
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (art. 6).
- Reial decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics (art.33)
- NOTA: Deroga: Orde HAP/1637/2012, de 5 de juliol, per la qual es regula el Registro Electrónico de Apoderamientos (BOE: núm. 177, de 25/07/2012).
- Deroga: Orde HFP/633/2017, de 28 de juny, per la qual s'aproven els models de poders inscribibles en el Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Administració General de l'Estat i en el registre electrònic d'apoderaments de les Entitats Locals i s'establixen els sistemes de firma vàlids per a realitzar els apoderaments apud acta a través de mitjans electrònics (BOE: núm. 13, de 15/01/2014)
- Ver en CTT: Registre Electrònic d'Apoderaments (REVA)
- Servicis electrònics
- Cooperació interadministrativa
- Lleis 39 i 40
- Identitat i Firma electrònica
Orde PCM/1383/2021, de 9 de desembre, per la qual es regula el Registre de Funcionaris Habilitats en l'àmbit de l'Administració General de l'Estat, els seus Organismos Públicos i Entitats de Dret Públic
11 desembre 2021
BOE: núm. 296, d'11 de desembre de 2021
-
El Registre de Funcionaris Habilitats (RFH) té com a objectiu facilitar l'exercici dels drets d'assistència als no obligats a relacionar-se de forma electrònica amb les Administracions Públiques.
-
Marque normatiu:
-
Llei 39/2015, d'1 d'octubre , del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (art. 12).
-
Reial decret 203/2021, de 30 de març , pel qual s'aprova el Reglament d'actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics. (art. 30, art. 31: Registre de Funcionaris Habilitats de l'Administració General de l'Estat.
-
NOTA: Deroga l'Orde Orde HAP/7/2014, de 8 de gener, per la qual es regula el Registre de funcionaris habilitats per a la identificació i autenticació de ciutadans en l'àmbit de l'Administració General de l'Estat i els seus organismes públics vinculats o depenents. (BOE núm. 13, de 15/01/2014)
-
Veure en CTT: Registre de Funcionaris Habilitats (RFH)
- Servicis electrònics
- Ciutadà
- Lleis 39 i 40
Orde ISM/189/2021, de 3 de març, [Registre electrònic d'apoderaments de la Seguretat Social]
05 març 2021
Orde ISM/189/2021, de 3 de març, per la qual es regula el Registre electrònic d'apoderaments de la Seguretat Social. BOE: núm. 55, de 05/03/2021
- Servicis electrònics
- Identitat i Firma electrònica
Ministeri de l'Interior. Direcció general de trànsit [Registre electrònic d'apoderaments]
16 abril 2015
Resolució de 9 d'abril de 2015, de la Direcció general de trànsit, per la qual es crea i regula el Registre d'apoderaments, de successions i de representacions legals de la Prefectura Central de Trànsit.
BOE: Núm. 91 de 16/04/2015
- Identitat i Firma electrònica
- Servicis electrònics
Orde ESS/1323/2017, de 28 de desembre, [Oficina assistència Registre Intervenció General de la Seguretat Social]
04 abril 2018
Orde ESS/1323/2017, de 28 de desembre, per la qual es crea l'oficina d'assistència en matèria de registres en la seu de la Intervenció General de la Seguretat Social.
BOE: núm. 4, de 04/04/2018
- Identitat i Firma electrònica
- Servicis electrònics