La Secretaria General d'Administració Digital (fins a desembre 2016 DTIC) impulsa i coordina el procés de racionalització i transformació digital de l'Administració General de l'Estat i treballa amb la resta d'Administracions Públiques per a garantir la interoperabilitat i l'eficàcia i l'eficiència en la prestació dels servicis als ciutadans i empreses.
El Catàleg de Servicios d'Administració Digital de la SGAD té com a objecte difondre els servicis comuns, infraestructures i altres solucions que es posen a la disposició de les Administracions Públiques per a contribuir a impulsar el desenvolupament de l'Administració Digital i millorar els servicis que s'oferixen a ciutadans i a empreses, o internament als empleats públics.
Els servicis que es presenten en el catàleg estan operatius i ampliant les seues funcionalitats dia a dia. Molts d'ells s'han posat en marxa amb la col·laboració de diferents departaments ministerials o d'altres Administracions Públiques.
Els servicis s'agrupen en diferents categories en funció de l'àmbit funcional o de les seues característiques de provisió. Estes categories són:
- Impuls de l'Administració Digital i de Servicis als Ciudadanos.
- Gestió interna.
- Infraestructures.
- Regulación, guies i informes rellevants.