Programa operatiu d'Economia basada en el coneixement (administració electrònica i FEDER 2007-2013) (2015)
22 desembre 2015
Manual de Procediments de la Direcció de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DTIC) com a organisme intermedi de programes operatius FEDER 2007-2013. Programa operatiu d'Economia basada en el coneixement. Document de data 22/12/2015.d
- Cooperació interadministrativa
Informes del grau d'avanç de l'administració electrònica i Llei d'Accés Electrònic dels Ciudadanos als Servicis Públics (LAECSP) (2007-2014)
01 gener 2014
-
El Ple del Consell Superior d'Administració Electrònica eleva anualment, a través del seu President, un informe al Consell de Ministres, en el qual s'arreplega el grau d'avanç en la implantació de l'Administració electrònica en l'Administració General de l'Estat. A continuació es relacionen informes difosos presentats al Consell de Ministres.
-
Informe presentat al Consell de Ministres de 10 de gener de 2014 sobre el Grau d'avanç de la implantació de l'Administració Electrònica en l'Administració General de l'Estat: juny 2013 (PDF - 1,3 MB)
publicat al gener de 2014 en el PAe.- 1 pdf de 93 p.
-
Resum executiu de l'informe presentat al Consell de Ministres de 16 de setembre de 2011 sobre la situació de l'Administració Electrònica en l'Administració General de l'Estat (PDF - 575 KB)
presentat al Consell de Ministres [des del ple del CSAE].- publicat pel Ministeri de Política Territorial i Administració Pública. Secretaria d'Estat per a la Funció Pública, setembre de 2011.- 1 pdf de 16 p.
NOTA: traduït a l'anglés:
-
Executive summary of the report for the Council of Ministers of September 16, 2011 on the situation of i-government at the general public administration (PDF - 282 KB)
[edited by] Ministry of Territorial Policy and Public Administration. Office of the Secretary of State for Public Service september 2011.- 1 pdf file, 16 p.
-
Informe sobre el compliment dels compromisos definits en la Llei d'Accés Electrònic dels Ciudadanos als Servicis Públics (LAECSP) (PDF - 1,6 MB)
: 1 de gener de 2010.- 1 pdf de 22 pàgines impreses. NOTA: Informe periòdic sobre el desenvolupament de la Llei 11/2007
ANNEX I: exemples de seus electròniques.- ANNEX II: estat de situació de l'adaptació de procediments.- ANNEX III: grau d'adaptació de procediments.
-
Informe semestral sobre l'execució del Pla d'actuació de la Llei d'Accés Electrònic dels Ciudadanos als Servicis Públics (LAECSP): gener-juny 2008 (PDF - 138 KB)
.- publicat al juliol de 2008.- 1 pdf de 26 p. Informe semestral Pla actuació de desenvolupament de la Llei 11/2007
-
LAECSP: Llei d'accés electrònic dels ciutadans als servicis públics. Pla estratègic (PDF - 90,4 KB)
desembre 2007 [Document que va tindre difusió des del portal 060], 1 pdf de 13 p. impreses.
-
LAECSP: Pla d'Actuació de la Llei d'accés electrònic dels ciutadans als servicis públics (PDF - 340 KB)
desembre 2007 [Document difós en 2008 en el portal 060], 1 fitxer pdf de 47 p. impreses.
-
Informe sobre la situació de l'Administració Electrònica en l'Administració General de l'Estat : novembre de 2007 (PDF - 1,2 MB)
publica, Ministeri d'Administracions Públiques. Secretaria General per a l'Administració Pública, novembre 2007, 1 pdf de 93 p. Espanya. Llei 11/2007, de 22 de juny, d'Accés electrònic dels ciutadans als Servicis Públics: LAECSP: desenvolupament de la Llei 11/2007: grau d'avanç
- Servicis electrònics
- Infraestructures i servicis comuns
- Interoperabilitat
- Seguretat
- Ciutadà
Pla estratègic MILLORA (2012-2015)
01 agost 2012
-
Pla estratègic de millora de l'administració i del servici públic: pla MILLORA 2012-2015 (PDF - 3,0 MB)
[elaborat per] Direcció general de Modernització Administrativa, Procediments i Impuls de l'Administració Electrònica (DGMAPIAE).- Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques. Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques, publicat en el Portal d'Administració Electrònica (PAe) en 1 d'agost de 2012.- 1 pdf de 64 pàgines impreses.
- Veure a més:
ANNEX I Pla Millora 2012-2015 : Pla estratègic de millora de l'administració i del servici públic (PDF - 11,6 MB)
DGMAPIAE.- 1 pdf de 69 p. publicat en el Portal d'Administració Electrònica (PAe) en 1 d'agost de 2012. Pla Racionaliz@ ; Pla Simplific@ ; Pla Comp@rte
-
Catàleg de servicis d'administració electrònica DGMAPIAE (2014) (PDF- 2,80 MB)
(Anteriorment també anomenat Porfolio de solucions compartides publicat en 2012).
Es presenten un total de 36 servicis electrònics, individualitzats amb codi QR. Publicat en el Portal d'Administració Electrònica (PAe) el 24 de juliol de 2014.- 1 pdf de 46 p.
S'adjunta a més:
-
Briefing o presentació, juny de 2014 (PDF - 2,5 MB)
-
Veure en pàgina específica del PAe les actualitzacions en curs, de l'anomenat Catàleg de servicis d'Administració electrònica conegut també com a Catàleg de servicis d'administració digital (infraestructures, servicis i solucions individualitzades)
- Servicis electrònics
- Infraestructures i servicis comuns
- Interoperabilitat
Informe de la Comissió per a la Reforma de les Administracions Públiques: CORA (2013)
01 agost 2013
-
Comissió per a la Reforma de les Administracions Públiques (CORA). Govern d'Espanya. Publicat a l'agost de 2013, pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques NIPO: 630-13-106-7 (línia) i pel Ministeri de la Presidència NIPO: 002-13-038-9 (línia). 1 fitxer pdf de 252 p. impreses.
-
Com s'indica en el pròleg planteja en el seu informe un total de 217 propostes de mesures de les quals 139 afecten a l'Estat i a les Comunitats Autònomes (CCAA) i 78 exclusivament a l'Administració General de l'Estat (AGE).
-
Es realitza un resum executiu en anglés: Reform of the public administrations CORA
-
Es van realitzar entre 2013 i 2016 per part de la Secretaria d'Estat de Funció Pública (SEFP) informes de seguiment i informes trimestrals i anuals elevats al Consell de Ministres referits al procés d'execució de les mesures CORA.
- Informes de les Subcomissions CORA: Subcomissió de Duplicitats Administratives, Subcomissió de Simplificació Administrativa, Subcomissió de Gestió de Servicis i Mitjans Comuns, Subcomissió d'Administració Institucional.
- Publicació oficial de 2013: Informe de la Comissió per a la Reforma de les Administracions Públiques: CORA
- Cooperació interadministrativa
- Interoperabilitat
- Servicis electrònics
- Infraestructures i servicis comuns
- Govern obert
Agenda Digital per a Espanya (2013)
15 febrer 2013
L'Agenda Digital per a Espanya marca el full de ruta per al compliment dels objectius de l'Agenda Digital per a Europa en l'estratègia Europa 2020 en matèria TIC i d'administració electrònica, i incorpora objectius específics per al desenvolupament de l'economia i la societat digital a Espanya.
El 15 de febrer de 2013 el Govern va aprovar l'Agenda Digital per a Espanya en la intenció de millorar la productivitat i la competitivitat; i transformar i modernitzar l'economia i societat espanyola mitjançant un ús eficaç i intensiu de les TIC per la ciutadania, empreses i administracions.
- Infraestructures i servicis comuns
- Interoperabilitat
- Servicis electrònics
- Identitat i Firma electrònica
- Empresa
- Ciutadà
Guia per a la incorporació d'IPv6 com a requisit de compra pública (2012)
01 març 2012
Estudi realitzat al març de 2012 per INTECO per al Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques. El “Pla de foment per a la incorporació del protocol IPv6 a Espanya”, aprovat pel Consell de Ministres el 29 d'Abril de 2011, marca l'inici de la transició a IPv6 en l'Administració General de l'Estat.
60+1 Pràctiques de referència en l'impuls de l'Administració Electrònica a Espanya (2011)
01 abril 2011
Estudi realitzat al desembre de 2010 i actualitzat a l'abril de 2011 pel Ministeri de Política Territorial i Administració Pública en col·laboració amb Deloitte [ promou, DGIAE ]; pròleg de Fernando de Pablo.- Publicat en PAe al novembre de 2011.- 1 fitxer pdf de 151 p.
- NOTA: Apartat 3 de l'estudi: Model actual d'evolució de l'Administració electrònica .- Apartat 4: Pràctiques de referència amb la recopilació de les iniciatives autonòmiques en l'àmbit de la i-Administració
Estudi sobre Planes i Polítiques en Govern Electrònic a Europa (2010)
01 desembre 2010
Estudi realitzat per Capgemini Consulting en col·laboració amb el Ministeri de Política Territorial i Administració Pública. Desembre 2010. 1 fitxer pdf de 74 p.
Estudi sobre Millors Pràctiques en Govern Electrònic a Europa (2010)
01 desembre 2010
Estudi realitzat per Capgemini Consulting en col·laboració amb el Ministeri de Política Territorial i Administració Pública. Desembre 2010. 1 fitxer pdf de 170 p.
Els drets dels ciutadans davant l'administració electrònica a Europa (2010)
31 maig 2010
Estudi realitzat amb motiu de la Presidència espanyola de la Unió Europea (EU 2010.es).1 fitxer pdf de 86 pàgines impreses.
-
NOTA: Annex I, una proposta de la Presidència Espanyola en el qual figuren el conjunt de drets i principis de forma sistemàtica i articulada baix la forma de carta. Es pretén amb açò donar un punt de partida per a futurs debats a iniciativa d'altres Presidències o de la Comissió Europea.
-
Es realitza també en anglés:
Legal frameworks and citizens charts of rights for i Government in the European
(PDF - 615 KB)
Pla estratègic de modernització CONNECTA (2005)
01 setembre 2005
La teua administració en xarxa: 12 d'abril de 2005. [Promou], Direcció general de Modernització Administrativa. - 1ª ed. de la publicació impresa en llibre i cd-rom. - Madrid : Ministeri d'Administracions Públiques (MAP). Secretaria General Tècnica, setembre 2005 . - 1 pdf de 426 p. - col·lecció: Administració electrònica NIPO: 326-05-042-2
Pla de xoc per a l'impuls de l'administració electrònica a Espanya (2003)
08 maig 2003
8 de maig de 2003. Presentat pel Ministeri de Ciència i Tecnologia i el Ministeri d'Administracions Públiques. - [ Madrid ] : [publica ] MCYT i MAP , 2003 . - 38 p. + 12 p. de l'Annex I: Resum de les mesures del pla de xoc.