accesskey_mod_content

Informe IRIA

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir
  • Després de l'última modificació normativa mitjançant Reial decret 806/2014, de 26 de setembre, es crea la Comissió d'Estratègia TIC, a la qual li correspon entre unes altres, la funció de “actuar com a Observatori de l'Administració Electrònica i Transformació Digital” prenent el relleu al Consell Superior d'Administració Electrònica. Amb tal fi, la Comissió d'Estratègia TIC realitza la recollida de “informació dels recursos tecnològics, humans, econòmics i de contractació relacionats amb les tecnologies de la informació” i publica en el Portal d'Administració Electrònica (PAe) informes periòdics presentant els resultats d'estos estudis.

    L'informe IRIA presenta una visió global de la situació i ús dels Sistemes i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions en les Administracions Públiques de caràcter local, arreplegant els principals agregats del sector i la seua evolució, ressaltant les seues peculiaritats i afavorint així la creació d'un marc general d'actuació que oriente les futures decisions de planificació i adquisició de Sistemes i Tecnologies de la Informació en l'àmbit administratiu.

    El Sistema d'Informació IRIA té com a àmbit l'Administracions Local i s'actualitza bienalmente.

    L'Informe IRIA es va actualitzar l'any 2017 i des d'aleshores, es publica independentment, cada dos anys, amb un annex de les Diputacions.

    Responsable

    • Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial.
    • Secretaria General d'Administració Digital.

    Organismes participants

    • Diputaciones Provinciales i Forals, Consells i Cabildos Insulares i Municipis.

Enllaços relacionatsEnllaços relacionats