accesskey_mod_content

AEVAL - Agencia d'Avaluació i Qualitat

Informes de l'AEVAL sobre la Percepció dels ciutadans dels Servicis Públics en els quins s'estudia, entre altres aspectes, la percepció dels ciutadans pel que fa a l'administració electrònica, la seua satisfacció i preferència en els canals d'ús
  • Informe AEVAL 2016

    17 març 2016

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Estabilitat i millorança en els servicis públics

  • Informe AEVAL 2015

    29 gener 2015

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels servicis públics

  • Informe AEVAL 2014

    03 març 2014

    Qualitat dels servicis públics en temps d'austeritat

  • Informe AEVAL 2013

    03 juny 2013

    La qualitat dels servicis públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)

  • Informe AEVAL 2016

    17 març 2016

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Estabilitat i millorança en els servicis públics

  • Informe AEVAL 2015

    29 gener 2015

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels servicis públics

  • Informe AEVAL 2014

    03 març 2014

    Qualitat dels servicis públics en temps d'austeritat

  • Informe AEVAL 2013

    03 juny 2013

    La qualitat dels servicis públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)

Punt d'Accés General
Punt d'Accés General