accesskey_mod_content

AEVAL - Agencia d'Avaluació i Qualitat

NOTA: L'Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i Qualitat dels Servicis (AEVAL), es va dissoldre a la fi de juliol de 2017, però es mantenen els documents pel seu valor històric.

Informes de l'AEVAL sobre la Percepció dels ciutadans dels Servicis Públics en els quins s'estudia, entre altres aspectes, la percepció dels ciutadans pel que fa a l'administració electrònica, la seua satisfacció i preferència en els canals d'ús

  • Informe AEVAL 2016

    17 març 2016

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Estabilitat i millorança en els servicis públics

  • Informe AEVAL 2015

    29 gener 2015

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels servicis públics

  • Informe AEVAL 2014

    03 març 2014

    Qualitat dels servicis públics en temps d'austeritat

  • Informe AEVAL 2013

    03 juny 2013

    La qualitat dels servicis públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)

  • Informe AEVAL 2016

    17 març 2016

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Estabilitat i millorança en els servicis públics

  • Informe AEVAL 2015

    29 gener 2015

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels servicis públics

  • Informe AEVAL 2014

    03 març 2014

    Qualitat dels servicis públics en temps d'austeritat

  • Informe AEVAL 2013

    03 juny 2013

    La qualitat dels servicis públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)

Punt d'Accés General
Punt d'Accés General