accesskey_mod_content

Convenis subscrits amb la Comunitat Autònoma del País Basc

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

  • Marc legal

  • Resolució de 4 de juliol de 2017, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública(Obri en nova finestra) , per la qual s'establixen les condicions que han de complir-se per a tindre la consideració de punt de presència de la xarxa SARA (PdP) (BOE núm. 162 de de 08/07/2017)

  • Resolució de 3 de maig de 2017, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública(Obri en nova finestra) , per la qual s'establixen les condicions per a la adhesió de les Comunitats Autònomes i Entidades Locales a la plataforma GEISER / ORVE, com a mecanisme d'accés al registre electrònic i al sistema d'interconnexió de registres (BOE núm. 109 de 08/05/2017).

  • NOTA: Les entitats locals situades en el territori de cada Comunitat Autònoma podran accedir a les funcionalitats de les solucions tecnològiques recollides mitjançant conveni subscrit a este efecte entre la Comunitat Autònoma i cada ens local. 

  • Respecte a Oficinas Integradas de Atención al Ciudadano:  administracion.gob.es - Punt d'Accés General(Obri en nova finestra)

  • Es mostren a continuació una selecció històrica de Convenis subscrits amb la Comunitat Autònoma.

PAÍS BASC. Conveni: Prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica

24 abril 2017

Resolució de 3 d'abril de 2017, de la Secretaria d'Estat de Funció Pública, per la qual es publica el Conveni de col·laboració entre la Secretaria General d'Administració Digital i la Comunitat Autònoma del País Basc, per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica (PMSBAE).
BOE: núm. 97, de 24/04/2017

  • Infraestructures i servicis comuns
  • Cooperació interadministrativa
  • Servicis electrònics

Enllaços relacionatsEnllaços relacionats