accesskey_mod_content

AEVAL

La Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i la Qualitat dels Servicis (AEVAL) va quedar constituïda en 1 de gener de 2007 amb l'objectiu de promoure la cultura d'avaluació i de qualitat dels servicis.

Informes de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics

Són informes  –de periodicitat sovint anual–, referits a la qualitat dels servicis públics. S'analitzen detalladament les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els servicis públics de caràcter administratiu i amb l'administració electrònica.

Estabilitat i millorança en els servicis públics (2016)

01 gener 2016

Realitza: Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i la Qualitat dels Servicis (AEVAL).- Edita: Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, AEVAL. Col·lecció "Informes" ; gener de 2016. NIPO: 632-16-003-0

  • NOTA: Com altres anys, també s'analitzen detalladament les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els servicis públics de caràcter administratiu i amb l'administració electrònica. Finalment, s'estudia en esta ocasió la percepció ciutadana sobre la implementació de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

  • Ciutadà
  • Govern obert
  • Servicis electrònics

Qualitat i sostenibilitat dels servicis públics (2015)

01 gener 2015

Publicat al gener de 2015.- NIPO: 632-15-001-5

  • NOTA: Un altre dels aspectes destacats en l'Informe és que els servicis administratius, tant presencials com a electrònics, seguixen sent ben valorats pels ciutadans. El canal presencial és encara el preferit, encara que continua l'augment en la utilització de l'administració electrònica. A més, en 2014 es trenca la tendència a l'estabilització en l'ús de la i-administració.

  • Ciutadà
  • Govern obert
  • Servicis electrònics

Qualitat dels Servicis Públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)

01 juny 2013

Publicat al juny de 2013.- NIPO: 632-13-010-2

  • NOTA:  En este document s'analitza l'evolució fins a l'any 2012 de la satisfacció dels espanyols respecte a diferents polítiques i servicis públics i la seua opinió sobre el gasto públic en els mateixos. A més, en la segona part d'este treball, s'estudien amb especial atenció les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els servicis públics de caràcter administratiu i, en particular, amb l'administració electrònica.

La importància dels servicis públics en el benestar dels ciutadans (2012)

01 maig 2013

Publicat al maig de 2013.- NIPO: 6632-13-008-4

  • NOTA: El present informe es realitza sobre la base de la informació obtinguda a partir de l'estudie Qualitat dels Servicis Públics, realitzat per AEVAL en col·laboració amb el CIS i el treball del qual de camp es va realitzar l'any 2011. Este informe continua la sèrie iniciada en 2009 per l'Observatori de la Qualitat dels Servicis Públics d'AEVAL.

Informe sobre la percepció social dels Servicis Públics a Espanya (1985-2008)

01 desembre 2009

Publicat al desembre de 2009.- NIPO: 012-09-016-4.

  • NOTA: En un Estat democràtic els servicis són d'i per a la ciutadania. A l'exigència d'eficàcia, eficiència i equitat en la prestació de servicis públics ha d'afegir-se la legitimitat d'exercici. Per esta raó ja fa anys que s'utilitzen estudis d'opinió per a avaluar l'impacte de les polítiques públiques, sent una activitat no solament desitjable sinó que cal impulsar des de les organitzacions públiques.

Percepció ciutadana del funcionament dels servicis públics (2006)

01 juliol 2007

Una valoració dels resultats de l'enquesta conjunta del C.I.S. i l'Agència d'Avaluació i Qualitat. Publicat [juliol de 2007].- NIPO: 331-07-018-6 (Papers 5/2017)

  • NOTA: es tracta del primer dels informes d'esta sèrie d'Informes de Percepció de la Qualitat dels Servicis Públics. 

Papers d'avaluació i qualitat

Selecció de publicacions d'esta sèrie: Papers d'avaluació (Obri en nova finestra)

Manual internacional del Model de Costos Estàndard: una traducció de l'International Standard Cost Model (2007)

01 abril 2007

Departament Avaluació AEVAL-Abril-2007. -  1 PDF de 81 p. (Papers d'Avaluació nº 6. Serie Papers 6/2007).- NIPO: 331-07-018-6

  • NOTA: La traducció del present manual s'ha realitzat baix la direcció del Departament d'Avaluació de l'AEVAL, comptant amb l'autorització de la Xarxa Internacional de la Metodologia de Costos Estàndard. L'original en anglés d'esta manual, publicat a l'agost de 2004, està disponible en la pàgina web de la Xarxa Internacional (www.administrataive-burdens.com)   

Subscriu-te al canal de youtube de l'OBSAE
Subscriu-te al canal de youtube de l'OBSAE

Enllaços relacionatsEnllaços relacionats