accesskey _ mod _ content

AEVAL

La Estatuko agentzia politika publikoen ebaluazioaren eta zerbitzuen kalitatea (AEVAL) 2007ko urtarrilaren 1ean eratu zen sustatzeko helburuarekin ebaluazio-kultura eta zerbitzuen kalitatea.

Pertzepzio-txostenak zerbitzu publikoen kalitatea

Sarritan, aldizkakotasun-txostenak – dira urteko – zerbitzu publikoen kalitatea. zehatz-mehatz Aztertzen dira herritarren iritziak eta ohiturak dagokienez administrazio-izaerako zerbitzu publikoen eta administrazio elektronikoa.

Egonkortasuna eta zerbitzu publikoen hobekuntza (2016)

01 urtarrila 2016

Estatuko Agentzia: politika publikoen ebaluazioaren eta zerbitzuen kalitatea (AEVAL) .- Argitaratzailea: Ogasun eta herri administrazio ministerioa, AEVAL "". Aoiz: 2016ko urtarrilaren Txostenak. Bilduma; 632-16-003-0

  • OHARRA : Beste urte batzuetan bezala, zehatz-mehatz aztertzen dira herritarren iritziak eta ohiturak dagokienez administrazio-izaerako zerbitzu publikoen eta administrazio elektronikoa erabiltzeari. azkenik, oraingoan la herritarren pertzepzioa aztertzen ari diren buruzko 19/2013 legeak, abenduaren 9koa, gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeari eta gobernu onari buruzkoa.

  • Herritarrak
  • Gobernu irekia
  • Zerbitzu elektronikoak

Zerbitzu publikoen kalitatea eta iraunkortasuna (2015)

01 urtarrila 2015

Urtarrilean plazaratu 2015.- 632-15-001-5 Aoiz:

  • OHARRA : Beste alderdi txostena da administrazio-zerbitzuak, aurrez aurrekoak nahiz elektronikoak izaten jarraitzen dute, ondo balioetsi dituzte. Aurrez aurreko kanala da erabiliena oraindik ere jarraitzen duen herritarren erabileraren igoera, administrazio elektronikoaren. horrez gain, 2014 joera hautsi egin da egonkortzeko e-administración erabiltzea.

  • Herritarrak
  • Gobernu irekia
  • Zerbitzu elektronikoak

Zerbitzu publikoen kalitatea herstura garaian (2014)

01 martxoa 2014

Martxoan argitaratu 7an.- 632-14-003-1 Aoiz:

  • OHARRA: Helburua hobekuntza proposatzea, jarraian zehazten den jarrerak programa garrantzitsua herritarrek kexak eta iradokizunak.

Zerbitzu publikoen kalitatea eta jarrerak dituela herritarrak modernizadoras neurriak administrazio publikoaren (2013)

01 ekaina 2013

2013Ko ekainean argitaratutako 632-13-010-2 Aoiz:

  • OHARRA: Dokumentu honetan 2012. urtera arte bilakaera aztertzen da, bezeroen gogobetetzea dagokionez espainiako politika eta zerbitzu publikoak eta gastu publikoari buruzko iritzia. Gainera, lan honen bigarren zatian, arreta berezia aztertzen dira herritarren iritziak eta ohiturak zerbitzuei dagokienez administrazio publikoak, eta, bereziki, administrazio elektronikoa.

Zerbitzu horien garrantzia publikoak herritarren ongizatea (2012)

maiatzak 1, 2013

2013Ko maiatzean argitaratu 6632-13-008-4 Aoiz:

  • OHARRA: Txosten hau egiten da lortutako informazioa oinarri hartuta aztertu ondoren, zerbitzu publikoen kalitatea AEVAL egindako lankidetzan eta landa-lana CIS egin zen 2011. urtean. Txosten hori serie behatokiak 2009an AEVAL-zerbitzu publikoen kalitatea.

Administrazio Publikoa herritarren iritziz (2011)

01 2011ko ekaina

2011Ko ekainean argitaratutako 851-11-013-X Aoiz:

  • OHARRA horrela: Zerbitzuen gogobetetzea, gastuaren balorazioa: subtítulado konfiantza, langile publikoak eta e-administración jarrerak.

Agenda Publikoaren eta zerbitzuen gogobetetzea Publikoak autonomia estatuan (2010)

01 apirila 2011

[], 2011 (E) ko apirilaren Aoiz: 851-11-005-9 argitaratu

  • OHARRA : Txosten honetan aztertzen da herritarren gogobetetze-maila berrogeita hamar inguru politika eta zerbitzu publikoen erantzukizun eta gobernu maila ezberdinetan eta administrazio espainian.

Pertzepzio sozialari buruzko txostena zerbitzu publikoen espainian (1985-2008)

01 abendua 2009

Abenduaren 2a.- Aoiz: 012-09-016-4 Argitaratu zen.

  • OHARRA: Demokrazia estatu batean, honako zerbitzu hauek ematen dituzte-eta herritarrentzat, eraginkortasun, efizientzia eta ekitatea. Eskatu zerbitzu publikoak ematean zilegitasunaren ariketa. Hori dela eta dagoeneko gehitu behar da, duela urte batzuk, iritzi-azterketak ebaluatzeko erabiltzen dira herri-politiken eragina ere, ez bakarrik, baizik eta bultzatu behar da jardueran desiragarria publikoetan.

Ebaluazio-paperak eta kalitatea

Serie honetako argitalpenen aukeraketa: Ebaluazio-paperak (Ireki leiho berrian)

Ereduaren nazioarteko eskuliburua, kostu estandarreko: gaztelaniara itzulitako International Standard Cost Model (2007)

01 2007ko apirila

Ebaluazioa. - 1 PDF 81 p saila AEVAL-Abril-2007. (ebaluazio-Paperak Paperak Serie-zk., 6. 6/2007) .- 331-07-018-6 Aoiz:

  • OHARRA Eskuliburu honen itzulpena: kleinwort wasserstein izan da ebaluazio-saileko AEVAL du baimena, nazioarteko sarea, kostu estandarreko metodologia. Jatorrizko argitaratua, 2004ko abuztuan, eskuliburu honen web orrian dago eta nazioarteko sarearen (www.administrataive-burdens.com)

Erlazionatutako estekak Erlazionatutako estekak