accesskey_mod_content

AEVAL

La Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i la Qualitat dels Serveis (AEVAL) va quedar constituïda en 1 de gener de 2007 amb l'objectiu de promoure la cultura d'avaluació i de qualitat dels serveis.

Informes de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics

Són informes  –de periodicitat sovint anual–, referits a la qualitat dels serveis públics. S'analitzen detalladament les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els serveis públics de caràcter administratiu i amb l'administració electrònica.

Estabilitat i millorança en els serveis públics (2016)

01 gener 2016

Realitza: Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i la Qualitat dels Serveis (AEVAL).- Edita: Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, AEVAL. Col·lecció "Informis" ; gener de 2016. NIPO: 632-16-003-0

  • NOTA: Com altres anys, també s'analitzen detalladament les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els serveis públics de caràcter administratiu i amb l'administració electrònica. Finalment, s'estudia en aquesta ocasió la percepció ciutadana sobre la implementació de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

  • Ciutadà
  • Govern obert
  • Serveis electrònics

Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics (2015)

01 gener 2015

Publicat al gener de 2015.- NIPO: 632-15-001-5

  • NOTA: Un altre dels aspectes destacats en l'Informe és que els serveis administratius, tant presencials com a electrònics, segueixen sent ben valorats pels ciutadans. El canal presencial és encara el preferit, encara que continua l'augment en la utilització de l'administració electrònica. A més, en 2014 es trenca la tendència a l'estabilització en l'ús de la i-administració.

  • Ciutadà
  • Govern obert
  • Serveis electrònics

Qualitat dels Serveis Públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)

01 juny 2013

Publicat al juny de 2013.- NIPO: 632-13-010-2

  • NOTA:  En aquest document s'analitza l'evolució fins a l'any 2012 de la satisfacció dels espanyols respecte a diferents polítiques i serveis públics i la seva opinió sobre la despesa pública en els mateixos. A més, en la segona part d'aquest treball, s'estudien amb especial atenció les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els serveis públics de caràcter administratiu i, en particular, amb l'administració electrònica.

La importància dels serveis públics en el benestar dels ciutadans (2012)

01 maig 2013

Publicat al maig de 2013.- NIPO: 6632-13-008-4

  • NOTA: El present informe es realitza sobre la base de la informació obtinguda a partir de l'estudio Qualitat dels Serveis Públics, realitzat per AEVAL en col·laboració amb el CIS i el treball del qual de camp es va realitzar l'any 2011. Aquest informe continua la sèrie iniciada en 2009 per l'Observatori de la Qualitat dels Serveis Públics d'AEVAL.

Informe sobre la percepció social dels Serveis Públics a Espanya (1985-2008)

01 desembre 2009

Publicat al desembre de 2009.- NIPO: 012-09-016-4.

  • NOTA: En un Estat democràtic els serveis són d'i per a la ciutadania. A l'exigència d'eficàcia, eficiència i equitat en la prestació de serveis públics ha d'afegir-se la legitimitat d'exercici. Per aquesta raó ja fa anys que s'utilitzen estudis d'opinió per avaluar l'impacte de les polítiques públiques, sent una activitat no només desitjable sinó que cal impulsar des de les organitzacions públiques.

Percepció ciutadana del funcionament dels serveis públics (2006)

01 juliol 2007

Una valoració dels resultats de l'enquesta conjunta del C.I.S. i l'Agència d'Avaluació i Qualitat. Publicat [juliol de 2007].- NIPO: 331-07-018-6 (Papers 5/2017)

  • NOTA: es tracta del primer dels informes d'aquesta sèrie d'Informes de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. 

Papers d'avaluació i qualitat

Selecció de publicacions d'aquesta sèrie: Papers d'avaluació (Obre en nova finestra)

Manual internacional del Model de Costos Estàndard: una traducció de l'International Standard Cost Model (2007)

01 abril 2007

Departament Avaluació AEVAL-Abril-2007. -  1 PDF de 81 p. (Papers d'Avaluació nº 6. Seriï Papers 6/2007).- NIPO: 331-07-018-6

  • NOTA: La traducció del present manual s'ha realitzat sota l'adreça del Departament d'Avaluació de l'AEVAL, comptant amb l'autorització de la Xarxa Internacional de la Metodologia de Costos Estàndard. L'original en anglès d'aquesta manual, publicat a l'agost de 2004, està disponible a la pàgina web de la Xarxa Internacional (www.administrataive-burdens.com)   

Enllacis relacionatsEnllaços relacionats