Estabilitat i millorança en els servicis públics (2016)
01 gener 2016
Realitza: Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i la Qualitat dels Servicis (AEVAL).- Edita: Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, AEVAL. Col·lecció "Informes" ; gener de 2016. NIPO: 632-16-003-0
-
NOTA: Com altres anys, també s'analitzen detalladament les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els servicis públics de caràcter administratiu i amb l'administració electrònica. Finalment, s'estudia en esta ocasió la percepció ciutadana sobre la implementació de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Ciutadà
- Govern obert, Informes i Estudios
- Servicis electrònics
Qualitat i sostenibilitat dels servicis públics (2015)
01 gener 2015
Publicat al gener de 2015.- NIPO: 632-15-001-5
-
NOTA: Un altre dels aspectes destacats en l'Informe és que els servicis administratius, tant presencials com a electrònics, seguixen sent ben valorats pels ciutadans. El canal presencial és encara el preferit, encara que continua l'augment en la utilització de l'administració electrònica. A més, en 2014 es trenca la tendència a l'estabilització en l'ús de la i-administració.
- Ciutadà
- Govern obert, Informes i Estudios
- Servicis electrònics
Calidad de los Servicios Públicos en temps d'austeritat (2014)
01 març 2014
Publicat al març de 2014.- NIPO: 632-14-003-1
Qualitat dels Servicis Públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)
01 juny 2013
Publicat al juny de 2013.- NIPO: 632-13-010-2
-
NOTA: En este document s'analitza l'evolució fins a l'any 2012 de la satisfacció dels espanyols respecte a diferents polítiques i servicis públics i la seua opinió sobre el gasto públic en els mateixos. A més, en la segona part d'este treball, s'estudien amb especial atenció les opinions i hàbits dels ciutadans en relació amb els servicis públics de caràcter administratiu i, en particular, amb l'administració electrònica.
La importància dels servicis públics en el benestar dels ciutadans (2012)
01 maig 2013
Publicat al maig de 2013.- NIPO: 6632-13-008-4
-
NOTA: El present informe es realitza sobre la base de la informació obtinguda a partir de l'estudie Qualitat dels Servicis Públics, realitzat per AEVAL en col·laboració amb el CIS i el treball del qual de camp es va realitzar l'any 2011. Este informe continua la sèrie iniciada en 2009 per l'Observatori de la Qualitat dels Servicis Públics d'AEVAL.
L'Administració Pública segons el parer dels ciutadans (2011)
01 juny 2011
Publicat al juny de 2011.- NIPO: 851-11-013-X
Agenda Pública i Satisfacció amb els Servicis Públics en l'Estat Autonòmic (2010)
01 abril 2011
Publicat [abril de 2011], NIPO: 851-11-005-9
Informe sobre la percepció social dels Servicis Públics a Espanya (1985-2008)
01 desembre 2009
Publicat al desembre de 2009.- NIPO: 012-09-016-4.
-
NOTA: En un Estat democràtic els servicis són d'i per a la ciutadania. A l'exigència d'eficàcia, eficiència i equitat en la prestació de servicis públics ha d'afegir-se la legitimitat d'exercici. Per esta raó ja fa anys que s'utilitzen estudis d'opinió per a avaluar l'impacte de les polítiques públiques, sent una activitat no solament desitjable sinó que cal impulsar des de les organitzacions públiques.
Percepció ciutadana del funcionament dels servicis públics (2006)
01 juliol 2007
Una valoració dels resultats de l'enquesta conjunta del C.I.S. i l'Agència d'Avaluació i Qualitat. Publicat [juliol de 2007].- NIPO: 331-07-018-6 (Papers 5/2017)