L'Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig ha incorporat la presentació ‘en línia’ de les factures amb certificat digital a través del Portal de Proveïdor de la web municipal www.raspeig.es.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

04 novembre 2013

Esta possibilitat se sumisca al pagament de rebuts i a la firma electrònica implantada per a tots els departaments que permetrà agilitzar la tramitació de la facturació.

El regidor d'Hisenda i Administració General, Manuel Marco, ha explicat que “les empreses en disposició del certificat digital ja poden accedir al Portal de Proveïdor i realitzar la presentació i registre de les seues factures el que redundarà en una millora en els temps de tramitació i d'abonament de les mateixes, seguint els objectius marcats pel Govern”.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Empresa
  • Servicis electrònics