O Concello de San Vicente do Raspeig incorporou a presentación ‘en liña’ das facturas con certificado dixital a través do Portal de Provedor da web municipal www.raspeig.es.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

04 novembro 2013

Esta posibilidade sumar ao pago de recibos e á firma electrónica implantada para todos os departamentos que permitirá axilizar a tramitación da facturación.

O concelleiro de Facenda e Administración Xeral, Manuel Marco, explicou que “as empresas en disposición do certificado dixital xa poden acceder ao Portal de Provedor e realizar a presentación e rexistro das súas facturas o que redundará nunha mellora nos tempos de tramitación e de abono das mesmas, seguindo os obxectivos marcados polo Goberno”.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Empresa
  • Servizos electrónicos