El Ayuntamiento de Pamplona generalizará el uso de factura electrónica a partir de 2013.

• Opinar

13 novembre 2012

A partir de 2013 los proveedores y contratistas del Ayuntamiento de Pamplona deberán enviar sus facturas a través del correo electrónico. El Consistorio ha decidido extender el servicio de recepción de facturas electrónicas de forma generalizada a principios del próximo año.

Esta actuació s'emmarca en les diferents iniciatives del Consistori per a millorar la seua eficiència i eliminar càrregues als ciutadans, i per a informar sobre la implantació i funcionament d'esta ferramenta s'ha convocat esta vesprada als interessats en Civivox Iturrama per a rebre una sessió formativa gratuïta a càrrec de personal d'Animsa, empresa pública que gestiona la informàtica municipal.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics