L'Ajuntament de Pamplona generalitzarà l'ús de factura electrònica a partir de 2013.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

13 novembre 2012

A partir de 2013 els proveïdors i contractistes de l'Ajuntament de Pamplona hauran d'enviar les seves factures a través del correu electrònic. El Consistori ha decidit estendre el servei de recepció de factures electròniques de forma generalitzada a principis del proper any.

Aquesta actuació s'emmarca en les diferents iniciatives del Consistori per millorar la seva eficiència i eliminar càrregues als ciutadans, i per informar sobre la implantació i funcionament d'aquesta eina s'ha convocat aquesta tarda als interessats en Civivox Iturrama per rebre una sessió formativa gratuïta a càrrec de personal d'Animsa, empresa pública que gestiona la informàtica municipal.

Més informació(Obre en nova finestra)

• Serveis electrònics