Migració del buscador de directoris associats

24 juny 2016

S'ha revisat la integració del buscador federat del CTT amb la resta de directoris d'aplicacions pertanyents a altres administracions.

De conformitat amb el que es disposa en els articles 45 i 46 de la Llei 11/2007 d'accés electrònic dels ciutadans als Servicis Públics, i considerant a més l'establit en els articles 157 i 158 de la Llei 40/2015, de Règim Jurídic del Sector Públic, el Centre de Transferència de Tecnologia en ser el directori general d'aplicacions, està interconnectat amb la resta de directoris d'aplicacions existents.

Per a facilitar el seu ús, s'ha migrat la seua funcionalitat a un nou entorn, plenament integrat tecnològicament dins del CTT i del PAe i a més s'han revisat i actualitzat els processos de federació amb tots els directoris associats.

En concret, el conjunt dels directoris federats actualment són:

El resto de administraciones regionales han apostado por no crear una infraestructura propia y usar directamente el Centro de Transferencia de Tecnología para ofrecer sus soluciones reutilizables.

Per tant, a través del buscador federat del CTT es poden trobar més de 550 solucions reutilitzables per les Administracions Públiques tant d'àmbit estatal, com a regional i local.

A més, el CTT es troba federat amb el portal JOINUP(Obri en nova finestra) , l'instrument equivalent europeu gestionat per la Comissió Europea amb finançament del Programa ISA , el qual servirà d'instrument de suport a la política de reutilitzar, compartir i col·laborar en relació amb les aplicacions de fonts obertes, els actius semàntics i altres solucions d'interoperabilitat per a les administracions públiques.  La federació del CTT amb JOINUP(Obri en nova finestra) es basa en l'estàndard ADMS-AP(Obri en nova finestra) que també ha desenvolupat la Comissió Europea.

Gràcies a esta federació, a través del buscador de JOINUP(Obri en nova finestra) podrem trobar totes les solucions posades a disposició en el CTT, juntament amb altres actius disponibles a nivell europeu.

• Centre de Transferència de Tecnologia
  • Cooperació interadministrativa