La Diputació de Ciudad Real estalvia gastos amb la implantació de l'administració electrònica.

• Opinar

06 maig 2013

Resultados positivos del Plan Estratégico para la implantación de la Gestión Electrónica de Procedimientos Administrativos en la Diputación Provincial de Ciudad Real y en los ayuntamientos de la provincia.

La Plataforma Provincial de Notificacions Telemàtiques "Compareix", operativa des del primer trimestre de l'any 2011, permet a qualsevol ciutadà que s'haja donat de alta, poder rebre la seua notificació electrònicament en el mateix moment que es procedix a la firma de la mateixa. Este sistema de notificació no necessita cap tipus d'intervenció del servici de correus i a més elimina l'ús de paper, per tant, es tracta d'un servici més al ciutadà que estalvia gastos i és molt més respectuós amb el medi ambient.

• Ciutadà
  • Servicis electrònics