A Deputación de Cidade Real aforra gastos coa implantación da administración electrónica.

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

06 maio 2013

Resultados positivos do Plan Estratéxico para a implantación da Xestión Electrónica de Procedementos Administrativos na Deputación Provincial de Cidade Real e nos concellos da provincia.

La Plataforma Provincial de Notificaciones Telemáticas "Comparece", operativa desde el primer trimestre del año 2011, permite a cualquier ciudadano que se haya dado de alta, poder recibir su notificación electrónicamente en el mismo momento que se procede a la firma de la misma. Este sistema de notificación no necesita ningún tipo de intervención del servicio de correos y además elimina el uso de papel, por lo tanto, se trata de un servicio más al ciudadano que ahorra gastos y es mucho más respetuoso con el medioambiente.

• Cidadán
  • Servizos electrónicos