Ciutat Autònoma de Melilla. Conselleria de Presidència i Administració Pública
Àrea de la Societat de la Informació i les Comunicacions
Àrea de la Societat de la Informació i les Comunicacions
La Ciutat Autònoma de Melilla en compliment de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern, vol rendir comptes a la ciutadania sobre la seua gestió i actuacions.
01 abril 2012
Firmat a l'abril de 2012 per la D.G. d'Administracions Públiques i l'Excma. Sra. Consellera d'Administracions Púlbicas. 1 pdf de 9 pág.
NOTA: l'III III Pla de Qualitat i Modernització es fonamenta en els següents eixos:
Una Administració integradora, pròxima, fàcil i orientada al ciutadà.
Qualitat Total dels Servicis.
Transparència i participació ciutadana.
Potenciació de l'Administració Electrònica
Implicació, capacitació, racionalització i participació activa dels empleats públics.