La Comunitat de Madrid s'adherix a la plataforma Emprèn en 3

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

08 abril 2014

Emprèn en 3 agilitza els tràmits mitjançant servicis d'Administració electrònica que reduïxen de 41 a 3 els dies per a crear una nova empresa.

El secretari d'Estat d'Administracions Públiques, Antonio Beteta, ha presidit hui, al costat dels consellers de Presidència, Justícia i Portaveu, Salvador Victoria, i d'Economia i Hisenda, Enrique Ossorio, l'acte de firma del protocol d'adhesió de la Comunitat de Madrid a Emprèn en 3, amb l'objectiu que pròximament tots els municipis de la regió puguen integrar-se en esta plataforma.

A l'acte han assistit també el president de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), Íñigo de la Serna, i de la Federació Madrilenya de Municipis (FMM), David López, i alcaldes de municipis madrilenys.

Emprèn en 3 és una plataforma per a agilitzar els tràmits de creació d'empreses i altres comunicacions relacionades amb els emprenedors i les administracions públiques en l'àmbit local, mitjançant servicis d'Administració electrònica que reduïxen de 41 a 3 els dies per a crear una nova empresa, inclosa la declaració responsable per a l'inici d'activitat en el municipi.

Més informació sobre Emprèn en 3 en el CTT
Nota de premsa(Obri en nova finestra)
Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Empresa