La Diputació Provincial d'Osca llança una iniciativa per a dotar de seu electrònica als seus municipis

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

27 novembre 2013

El Presidente de la Diputación de Huesca ha manifestado la importancia del desarrollo de nuevas herramientas que garanticen una administración pública más ágil y eficiente. Así lo ha trasladado a los asistentes a la presentación de la plataforma para gestión electrónica que la DPH pone a disposición de las entidades locales de la provincia y que estará implantada en ayuntamientos y comarcas durante el primer semestre de 2014.

Segons han explicat, esta plataforma possibilita fins a més de 900 tipus de procediments que podran realitzar tant els ajuntaments com els ciutadans. Entre les seues funcions cal destacar el registre electrònic, la gestió de documents i expedients, la notificació electrònica, l'emissió de còpies electròniques o la firma digital de documents.

• Ciutadà
  • Servicis electrònics