La Diputació de Ciudad Real instal·larà en els ajuntaments que ho sol·liciten taulons electrònics d'edictes sense cost algun per a les arques municipals. El diputat provincial encarregat de la gestió del procés d'implantació de l'administració electrònica en la institució, Nicasio Peláez, destaca que amb esta nova aplicació el ciutadà estaran més prop de l'administració local obtenint la informació de manera més precisa des de les seues pròpies llars o llocs de treball, evitant amb açò desplaçaments i pèrdua de temps.
D'esta forma es continua el procés de consolidació i modernització administrativa impulsat pel President de la Diputació Provincial de Ciudad Real, Nemesio de Lara en 2007, permetent agilitzar els tràmits administratius i reduir els seus costos en benefici directe dels ciutadans, dels ajuntaments i de les altres institucions públiques o privades.
El Tauló Electrònic d'Edictes, regulat en l'art. 12 de la llei 11/2007, de 22 de juny, d'Acceso Electrónico de los Ciudadanos als Servicis Públics, i normes concordants, funciona en la Diputació de Ciudad Real des del dia 1 de juny de 2012 i s'ha instal·lat en els últims dies en els ajuntaments de Plans del Cabdill, Fernán Caballero, La Solana i Miguelturra.
La Diputació de Ciudad Real instal·larà en els ajuntaments que ho sol·liciten taulons electrònics d'edictes
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
13 desembre 2013
Esta ferramenta incrementa la transparència i facilita la seua consulta als ciutadans.
- Ciutadà
- Servicis electrònics