El Gobierno impulsará antes del verano la creación de empresas por vía telemática.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

29 abril 2013

El Govern donarà un impuls enguany a l'administració electrònica i reduirà les càrregues administratives en el marc de la reforma de les administracions públiques anunciada fa uns mesos.

Así, en el segundo trimestre de este año se pondrá en marcha un sistema telemático que permitirá realizar todos los trámites para la puesta en marcha de una empresa y se impulsará un acuerdo para quitar trabas administrativas que permitirá un ahorro de costes de más de 500 millones de euros el primer año.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Empresa