S'ha iniciat el procés d'incorporació del SEPE a GEISER

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

06 març 2017

El Servici Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) s'integra gradualment al servici de registre GEISER permetent l'enviament i la recepció de registres electrònics totalment digitalitzats a la resta d'Administracions Públiques.

Des de l'1 de març, el Servici Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) inicia el procés d'integració de les seues oficines al servici de gestió integrada de registre GEISER, connectant-se així a la Plataforma d'Interconnexió de Registres SIR per a enviament i recepció de seients registrals a la resta d'Administracions connectades.

Des de l'any 2013 el SEPE comptava amb una bústia exclusivament de recepció de registres electrònics, però amb la seua incorporació a GEISER, a més podrà enviar de forma totalment digitalitzada els registres d'Administracions Públiques.

Durante el próximo mes se irán incorporando paulatinamente sus oficinas hasta llegar al total aproximado de 53 oficinas SEPE en GEISER, dando cobertura a más de 170 unidades tramitadoras, posibilitando a dichas unidades el envío electrónico de asientos registrales con la consecuente eliminación del papel, conforme a la Ley 39/2015, así como la recepción casi inmediata de registros desde cualquier Administración conectada a SIR, reduciendo de esta forma los tiempos de tramitación y colaborando al ahorro de costes del envío por correo postal.

Més informació en l'apartat de GEISER en el CTT.

• Cooperació interadministrativa
  • Centre de Transferència de Tecnologia