- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El Govern Basc integrat en el Sistema d'Interconnexió de Registres
"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".
07 desembre 2017
El 70% de la població espanyola compta amb una administració pública pròxima integrada en SIR. Amb la incorporació del País Basc a SIR, s'amplia la cobertura de SIR en les CCAA i s'espera que esta incorporació impulse a les EELL d'esta Comunitat Autònoma al fet que s'integren també.
Mediante la integración del Gobierno Vasco en SIR ya es posible tanto enviar como recibir electrónicamente asientos registrales con su documentación adjunta digitalizada por esta vía.
El Govern Basc interopera en SIR amb la seua pròpia aplicació de registre certificada per la SGAD en complir els requisits tècnics necessaris.
Les entrades per registre digitalitzades, són el primer pas perquè les administracions avancen en la tramitació electrònica prevista en la Llei 39/2015. Els documents adjunts als seients, haurien de ser els primers a conformar els expedients electrònics associats a la tramitació dels procediments.
A día de hoy todas las CCAA pueden recibir los asientos registrales electrónicos excepto Navarra, cuya incorporación se espera próximamente.
Actualment hi ha 3.374 Oficines d'Assistència en matèria de registre integrades en SIR, de les cualesdesde les quals els ciutadans poden presentar els seus escrits, sol·licituds i comunicacions presencialment: 663 de l'Administració de l'Estat, 619 de CCAA i 2.063 d'Entitats Locals, 25 d'Universitats i 4 d'altres Institucions.
A més els interessats poden relacionar-se electrònicament amb les AAPP ben a través de les seues seus electròniques o des dels registres electrònics. El Registre Electrònic permet enviar electrònicament escrits, sol·licituds i comunicacions a les administracions integrades en SIR.
Més informació en solució SIR del CTT.
- Infraestructures i servicis comuns
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8