La Comisión Europea ha comenzado a diseñar un plan conjunto de promoción del nombre, logotipo y sello de calidad de la Pasarela, del que participarán todas las autoridades nacionales involucradas. La promoción de la Pasarela se inició con la publicación de un vídeo divulgativo en Youtube:
Construint junts la Passarel·la Digital Única
El juny passat i d'acord a l'article 22 de el REGLAMENT (UE) 2018/1724 del PARLAMENT EUROPEU I DEL CONSELL de 2 d'octubre de 2018 relatiu a la creació d'una Passarel·la Digital Única d'accés a informació, procediments i servicis d'assistència i resolució de problemes i pel qual es modifica el Reglament (UE) n.o 1024/2012, la Comissió Europea va aprovar el logotip de la Passarel·la Digital Única i el nom de “El teu Europa”, nom del portal que ja era conegut per molts ciutadans europeus. El logotip serà utilitzat a més com a segell de qualitat per a les pàgines dels Estats membres que formen part d'aquesta Passarel·la. El segell de qualitat tindrà associat un enllaç des del qual es podrà accedir als requisits de qualitat que complixen les pàgines que porten aquest segell.
El Reglament atorga molta importància a la qualitat de les pàgines connectades a la Passarel·la, dedicant tot el seu capítol III als requisits de qualitat. El seu propòsit és facilitar l'ús de la Passarel·la a tots els ciutadans europeus, independentment de la seua condició, per a eliminar barreres i potenciar el Mercat Interior Europeu.