- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguridad Social comienza a publicar sus notificaciones en la Dirección Electrónica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Superats els 10.800.000 intercanvis registrals a través del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR) l'any 2020
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
01 febrer 2021
Finalizado el año 2020, el Sistema de Interconexión de Registros ha superado en un solo año los 10.800.000 intercambios registrales y cuenta con un 92% de los municipios españoles integrados, lo que se traduce en que presta servicio ya a más del 96% de la ciudadanía.
Una vegada acabat l'any 2020,
SIR
ha superado los 10.800.000 intercambios registrales a través de la plataforma
SIR,
el que suposa una mitjana de més de 900.000 intercanvis mensuals al llarg de l'any 2020.
Des de la posada en marxa de la plataforma
SIR
, en el año 2012, se han realizado más de 26.900.000 intercambios registrales a través de
SIR
. Viendo estas cifras, el incremento experimentado a lo largo de este último año es sumamente notable, ya que supone un 40% del número total de intercambios desde su arranque.
Es troben integrades en
SIR
tota l'Administració General de l'Estat, totes les Comunitats i Ciutats Autònomes, així com el 92% dels ajuntaments.
Més del 96% de la població espanyola té, almenys, una oficina de registre en la seua ciutat o municipi integrada en
SIR
. Por tanto, tanto sus ciudadanos como sus órganos administrativos puedan presentar cualquier solicitud, escrito o comunicación con destino a otro órgano, organismo público o administración pública, a través de su Oficina de Asistencia en Materia de Registro (
OAMR
), enviant-se aquesta documentació en format electrònic a qualsevol altra OAMR que també estiga integrada en
SIR
, independentment de la seua ubicació geogràfica. Açò es traduïx en un important estalvi per a l'Administració, tant en temps com en costos, millorant així la rapidesa i l'eficàcia de la seua gestió.
Més informació en Solució
- Infraestructures i servicis comuns
- Centre de Transferència de Tecnologia
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8