accesskey_mod_content

Superats els 10.800.000 intercanvis registrals a través del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR) l'any 2020

  • Escoltar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

01 febrer 2021

Finalizado el año 2020, el Sistema de Interconexión de Registros ha superado en un solo año los 10.800.000 intercambios registrales y cuenta con un 92% de los municipios españoles integrados, lo que se traduce en que presta servicio ya a más del 96% de la ciudadanía.

Una vegada acabat l'any 2020, SIR ha superado los 10.800.000 intercambios registrales a través de la plataforma SIR, el que suposa una mitjana de més de 900.000 intercanvis mensuals al llarg de l'any 2020.
Des de la posada en marxa de la plataforma SIR , en el año 2012, se han realizado más de 26.900.000 intercambios registrales a través de SIR . Viendo estas cifras, el incremento experimentado a lo largo de este último año es sumamente notable, ya que supone un 40% del número total de intercambios desde su arranque.
 
Es troben integrades en SIR tota l'Administració General de l'Estat, totes les Comunitats i Ciutats Autònomes, així com el 92% dels ajuntaments.
 
Més del 96% de la població espanyola té, almenys, una oficina de registre en la seua ciutat o municipi integrada en SIR . Por tanto, tanto sus ciudadanos como sus órganos administrativos puedan presentar cualquier solicitud, escrito o comunicación con destino a otro órgano, organismo público o administración pública, a través de su Oficina de Asistencia en Materia de Registro ( OAMR ), enviant-se aquesta documentació en format electrònic a qualsevol altra OAMR que també estiga integrada en SIR , independentment de la seua ubicació geogràfica. Açò es traduïx en un important estalvi per a l'Administració, tant en temps com en costos, millorant així la rapidesa i l'eficàcia de la seua gestió.
 

Més informació en Solució SIR del CTT

 

  • Infraestructures i servicis comuns
  • Centre de Transferència de Tecnologia