Superats els 10.800.000 intercanvis registrals a través del Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR) l'any 2020

• Copiar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

01 febrer 2021

Finalitzat l'any 2020, el Sistema d'Interconnexió de Registres ha superat en un sol any els 10.800.000 intercanvis registrals i compta amb un 92% dels municipis espanyols integrats, la qual cosa es traduïx que presta servici ja a més del 96% de la ciutadania.

Una vegada acabat l'any 2020, SIR ha superat els 10.800.000 intercanvis registrals a través de la plataforma SIR, el que suposa una mitjana de més de 900.000 intercanvis mensuals al llarg de l'any 2020.
Des de la posada en marxa de la plataforma SIR , l'any 2012, s'han realitzat més de 26.900.000 intercanvis registrals a través de SIR . Veient estes xifres, l'increment experimentat al llarg d'este últim any és summament notable, ja que suposa un 40% del nombre total d'intercanvis des de la seua arrancada.

Es troben integrades en SIR tota l'Administració General de l'Estat, totes les Comunitats i Ciutats Autònomes, així com el 92% dels ajuntaments.

Més del 96% de la població espanyola té, almenys, una oficina de registre en la seua ciutat o municipi integrada en SIR . Per tant, tant els seus ciutadans com els seus òrgans administratius puguen presentar qualsevol sol·licitud, escrit o comunicació amb destinació a un altre òrgan, organisme públic o administració pública, a través de la seua Oficina d'Assistència en Matèria de Registre ( OAMR ), enviant-se aquesta documentació en format electrònic a qualsevol altra OAMR que també estiga integrada en SIR , independentment de la seua ubicació geogràfica. Açò es traduïx en un important estalvi per a l'Administració, tant en temps com en costos, millorant així la rapidesa i l'eficàcia de la seua gestió.

Més informació en Solució SIR del CTT

• Infraestructures i servicis comuns