accesskey_mod_content

El Ayuntamiento de Gijón ahorrará 24.000 euros al año en una oficina de registro virtual.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

14 juny 2013

Los gijoneses podrán consultar desde casa los expedientes con otras administraciones. La ciudad es pionera en el plan nacional «Emprende en 3»

La progressiva incorporació de Gijón a l'Administració electrònica portarà a la ciutat a ser pionera en un nou projecte per a reduir els tràmits amb altres entitats públiques. Este nou pas, que suposa l'activació de l'Oficina de Registre Virtual, fins ara només present en ajuntaments de Madrid i les Illes Canàries, permetrà als gijoneses reduir temps en la tramitació d'expedients amb altres administracions i, a més, costos. L'estimació econòmica és que l'Ajuntament deixarà de gastar 24.000 euros a l'any en tràmits que són digitalizables. Els veïns també podran economitzar en desplaçaments perquè podran consultar des del seu domicili, a través de l'ordinador, l'estat del seu expedient.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

  • Ciutadà
  • Servicis electrònics