L'Ajuntament de Gijón estalviarà 24.000 euros a l'any en una oficina de registre virtual.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

14 juny 2013

Els gijoneses podran consultar des de casa els expedients amb altres administracions. La ciutat és pionera en el pla nacional «Emprèn en 3»

La progressiva incorporació de Gijón a l'Administració electrònica portarà a la ciutat a ser pionera en un nou projecte per a reduir els tràmits amb altres entitats públiques. Este nou pas, que suposa l'activació de l'Oficina de Registre Virtual, fins ara només present en ajuntaments de Madrid i les Illes Canàries, permetrà als gijoneses reduir temps en la tramitació d'expedients amb altres administracions i, a més, costos. L'estimació econòmica és que l'Ajuntament deixarà de gastar 24.000 euros a l'any en tràmits que són digitalizables. Els veïns també podran economitzar en desplaçaments perquè podran consultar des del seu domicili, a través de l'ordinador, l'estat del seu expedient.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Servicis electrònics