" /> PAe - L'Ajuntament de Castelló de la Plana estalvia a ciutadans i empreses quasi 1,5 milions d'euros gràcies als servicis d'interoperabilitat

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

09 abril 2014

La interoperabilitat entre Administracions Públiques materialitza el dret del ciutadà "a no aportar les dades i documents que obren en poder de les Administracions Públiques".

Han sigut un total de 47.556 documents i certificats els que no s'han hagut de presentar en el consistori gràcies a este sistema d'interoperabilitat "que suposa un dels projectes més importants de la Xarxa de Ciutats Intel·ligents".

la implantació de la interoperabilitat en l'Ajuntament de Castelló "és un exemple de com les noves tecnologies poden suposar un estalvi directe per a empreses i ciutadania i ja està implantat prop del 90%".

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Interoperabilitat
  • Ciutadà