" /> PAe - L'Ajuntament de Castelló de la Plana estalvia a ciutadans i empreses gairebé 1,5 milions d'euros gràcies als serveis d'interoperabilitat

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

09 abril 2014

La interoperabilitat entre Administracions Públiques materialitza el dret del ciutadà "a no aportar les dades i documents que obrin en poder de les Administracions Públiques".

Han estat un total de 47.556 documents i certificats els que no s'han hagut de presentar en el consistori gràcies a aquest sistema d'interoperabilitat "que suposa un dels projectes més importants de la Xarxa de Ciutats Intel·ligents".

la implantació de la interoperabilitat a l'Ajuntament de Castelló "és un exemple de com les noves tecnologies poden suposar un estalvi directe per a empreses i ciutadania i ja està implantat prop del 90%".

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Interoperabilitat
  • Ciutadà