Dos trimestres de record en la Plataforma d'Intermediació

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

18 juliol 2019

En els 6 primers mesos de 2019 es baten records de transmissions en la Plataforma d'intermediació

Són sis mesos de records en la Plataforma d'Intermediació de Dades, en línia amb la tendència marcada des de l'inici de 2019, que ja en el primer trimestre va batre tots els registres en el nombre de transmissions de dades. La PID encadena així dos trimestres consecutius amb record de transmissions.

Al començament d'any es va produir un augment molt significatiu en el nombre de transmissions quasi es doblen mes a mes les dades mensuals acumulades sobre l'any anterior.

Esto hizo que en el primer trimestre prácticamente se doblara el número de transmisiones sobre el mismo trimestre del año anterior pasando de 16,8 a 30,1 millones de transmisiones sólo en el primer trimestre.

Este primer trimestre va significar no solament la millor arrancada de l'any en el nombre de transmissions globals de la Plataforma des de la seua posada en marxa en 2007, sinó també el millor trimestre de la seua història: mai s'havien superat els 30 milions de transmissions en un trimestre natural.

Ara el mes de juny s'ha convertit també en el mes amb major nombre de transmissions de dades de la història de la Plataforma d'Intermediació. Un mes tradicionalment “de transició”, com es pot observar en la sèrie dels últims anys, ha experimentat al juny de 2019 un important repunt fins a superar els 12 milions i mitjà de transmissions, més del doble de les tramitades eixe mateix mes en anys precedents.

Los trabajos realizados de mejora constante en la plataforma han permitido no sólo tramitar un mayor número de transmisiones sino mejorar los tiempos de respuesta de la plataforma de manera que la capacidad de crecimiento y gestión de la demanda cambiante esté garantizada. Prueba de ello es que en el primer semestre se han vuelto a superar ampliamente los diez millones de media mensual, muy por encima de los más de seis millones de media del año anterior, de por sí ya el mejor año de la plataforma hasta la fecha, con más de 80 millones de transmisiones. El dato acumulado en este momento, con poco más de medio año, está cerca de batir el total del 2018.

Como ya se ha indicado en el primer semestre casi se doblan mes a mes los datos mensuales acumulados sobre el año anterior. Se estima  que la tendencia se mantenga para todo el año por lo tanto la previsión a finales de 2019 es superar ampliamente los 120 millones de datos comunicados a través de la Plataforma de Intermediación de Datos, lo que supondrá un incremento de nada menos que el 50% sobre el 2018.

Finalment, en una anàlisi detallada de les dades s'observa també un augment sostingut en totes les dimensions i indicadors del sistema—organismes usuaris, servicis, procediments i autoritzacions, etc.—, la qual cosa garantix un ús futur cada vegada més ampli i profund de tota la capacitat que oferix la Plataforma d'Intermediació.

Més informació en solució PID-SVD  del CTT

Més indicadors sobre la Plataforma d'Intermediació en DATAOBSAE