accesskey_mod_content

Pla Modernitza 7.0 de la diputació d'Alacant.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

17 gener 2014

El pla de modernització posat en marxa per la diputació per a oferir diferents servicis d'administració electrònica des dels seus ajuntaments està collint diferents reconeixements.

El Pla Modernitza 7.0 és una iniciativa que oferix als consistoris els servicis d'Ajuntament en el Núvol, programari municipal, administració electrònica, portals webs municipals, així com la firma digital, certificats de seu electrònica i segell d'òrgan, entre altres possibilitats. D'esta forma, qualsevol ciutadà pot sol·licitar un certificat d'empadronament a l'instant sense necessitat de desplaçar-se al municipi, mentre que un empleat públic aconseguix, des d'un telèfon mòbil, disposar de firma digital, accions que agilitzen considerablement la tramitació de documents.

Es tracta d'un projecte provincial ja consolidat que es caracteritza pel considerable estalvi econòmic que està generant en els consistoris que s'han adherit a ell.

El Pla Modernitza 7.0 de la Diputació d'Alacant ha aconseguit alçar-se com a finalista en les categories de ‘Millor servici operatiu en Administració Electrònica en el Núvol’ i ‘Millor proposta de col·laboració públic-privada’ en la IV edició del Congrés Nacional d'Interoperabilitat i Seguretat que se celebra a Madrid.
También, el ‘Plan Moderniza 6.0’ de la Diputación de Alicante dirigido a innovar y transformar la administración local ha sido recientemente galardonado por el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas en los Premios a la Calidad e Innovación en la Gestión Pública 2012.

  • Ciutadà
  • Servicis electrònics