accesskey_mod_content

Qualitat dels Servicis Electrònics i Satisfacció dels Usuaris

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir
Logo de Tecnimap 2010

De forma global, el Gobierno ha asumido el compromiso de mejorar y modernizar la Administración, con el fin de ponerla a la altura de las necesidades de los ciudadanos. En línea con este compromiso, las distintas Administraciones públicas han abordado la implantación de medidas para incrementar la calidad de los servicios públicos

Línia 1: Servicis per als usuaris

Jueves, 8 de abril - Sesión 11 - 16:00 - 18:00 - Sala A

Uno de los objetivos de la Administración moderna es crear valor para los ciudadanos estableciendo cauces de información y atención más ágiles. Desde esta perspectiva se abre un nuevo canal basado en las tecnologías de la información y de las comunicaciones con un potencial muy amplio, para adaptarse a las necesidades de los ciudadanos y para ser más eficientes en la relación directa entre estos y los poderes públicos.

Amb l'Administració electrònica es crea una nova forma de comunicació que facilita eixa relació, eliminant aquells aspectes valorats més negativament en les enquestes sobre la satisfacció dels ciutadans amb els servicis prestats per les Administracions Públiques com són l'horari d'atenció al públic, temps d'espera, accés a les instal·lacions o aspectes relacionats amb les dependències administratives.

De forma global, el Govern ha assumit el compromís de millorar i modernitzar l'Administració, amb la finalitat de posar-la a l'altura de les necessitats dels ciutadans. En línia amb este compromís, les diferents Administracions públiques han abordat la implantació de mesures per a incrementar la qualitat dels servicis públics. Veure més

Moderadora:

Dª Cristina Gredilla Cardero. Directora General de Atención al Ciudadano y Calidad de los Servicios, Consejería de Administración Autonómica, Junta de Castilla y León

Ponents:

  • D. José Luís Menéndez Rodríguez. Director General de Modernització i Administració electrònica, Govern de Navarra
  • D. Amador Sánchez Sánchez. Director General de Calidad de los Servicios y Atención al Ciudadano, Comunidad de Madrid
  • Dª Eloísa del Pi Matute. Directora de Divisió de l'Observatori de Qualitat, Agència Espanyola d'Avaluació de les Polítiques Públiques
  • Dª Beatriz Rodríguez Prieto. Directora d'Àrea d'Organització i Recursos Humans, Ajuntament de Gijón
  • D. José Aurelio García Martín. Inspector dels Servicis, Coordinador Plan compliment Llei 11/2007, Ministeri d'Economia i Hisenda


Resum de la sessió(Obri en nova finestra)