Les conselleries de la Generalitat Valenciana i els organismes autònoms SERVEF, INVASSAT i IVAT a través de la Direcció general de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions completen el procés de migració del seu antic sistema de punt d'entrada de factures electròniques, proporcionat per un proveïdor de servicis de facturació extern, a l'ús de FACE com el seu punt propi de recepció de factures electròniques.
Durant el passat mes de juliol han finalitzat els treballs que han permès a la Generalitat Valenciana implantar els processos necessaris per a adequar els seus sistemes de gestió comptable a la comunicació directa amb el punt general d'entrada de factures electròniques – FACe, la gestió de les quals i manteniment correspon al Ministeri d'Hisenda i Funció Pública. Estos treballs permetran reduir costos de manteniment i gestió de les plataformes informàtiques de la Generalitat i la millora de l'eficiència en la recepció de les seues factures electròniques.
S'unixen aquestes conselleries i organismes a altres organismes i entitats de la Generalitat Valenciana que ja venien usant FACe com el seu punt propi de presentació de factures electròniques.
Més informació sobre FACe punxant ací .