- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
- Estàs en:
- Portal de l'Administració Electrònica >
- Biblioteca >
- Hemeroteca >
- Any 2016 >
- Octubre >
- EGEO migra a OpenLayers
EGEO migra a OpenLayers
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
27 octubre 2016
EGEO s'ha migrat a tecnologia Open Source (OpenLayers) per a reduir la dependència tecnològica de tercers. Esta mesura, unida a una millora en els servicis geogràfics proporcionats per l'IGN i personalitzats per a EGEO, va a permetre reduir considerablement el consum de recursos comercials i un important estalvi de costos.
EGEO és un servici comú oferit pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, sense cost algun, que facilita la creació de mapes interactius per a la seua presentació en portals web, sense necessitat de coneixements de georeferenciació ni desenvolupaments addicionals. Disposa d'un entorn per a la gestió d'aquests mapes basat en una parametrització senzilla i plantilles de dades amb una estructura simple (Excel o XML), a més de permetre la representació de mapes per àrees o per localitzacions.
També permet la cerca per recursos, tant amb filtres definits per l'usuari (com adreces postals, coordenades, codis INE, etc) com per magnitud de valors localitzats (referències cadastrals, codis postals i seccione censales). Tot açò sobre mapes oficials de l'Institut Geogràfic Nacional (IGN) o sobre els de Google Maps.
De esta forma, crear un mapa es tan sencillo como darlo de alta en la plataforma y adjuntar los datos georreferenciados (por Comunidad Autónoma, Provincia, Población o punto georreferenciado).
Este servici comú està emmarcat en les mesures que busquen la racionalització de l'ús dels servicis bàsics de l'Administració ja que proporciona un estalvi directe en temps i recursos al no tindre les Administracions que desenvolupar un mòdul similar. A més contribuïx a la transparència informativa en facilitar la representació i difusió d'informació i indicadors en mapes, de forma clara i senzilla.
Més informació en les solució EGEO del CTT.
- Infraestructures i servicis comuns
- Servicis electrònics
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8