El Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente acuerda con 13 Comunidades Autónomas desarrollar una aplicación informática común para la gestión de la PAC a partir de 2015

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

24 gener 2014

Comenzará a emplearse con la Reforma de la PAC de 2015 para las ayudas directas y para las del segundo pilar asimiladas a esas ayudas directas.

Andalusia, Aragó, Astúries, Balears, Cantàbria, Castella – La Manxa, Extremadura, Galícia, Madrid, Múrcia, Navarra, La Rioja i València participaran en el desenvolupament de l'aplicació informàtica

El desenvolupament d'esta aplicació informàtica comuna suposarà un estalvi pressupostari significatiu per a totes les administracions participants

El Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente, a través del Fondo Español de Garantía Agraria (FEGA), ha acordado con trece comunidades autónomas desarrollar una aplicación informática común para la gestión de las ayudas directas de la PAC y de las ayudas asimiladas a las ayudas directas del segundo pilar. Ha sido durante la Conferencia Sectorial de Agricultura y Desarrollo Rural que se celebra en la sede del Departamento.

Amb este acord, les comunitats autònomes participants comptaran amb una mateixa aplicació informàtica per a la gestió de les ajudes directes de la PAC en 2015, a partir de l'entrada en vigor de la Reforma de la PAC. D'esta forma, desenvoluparan amb el FEGA una sola aplicació informàtica, evitant els sobrecostos que comporta la posada en marxa d'aplicacions informàtiques pròpies.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Desenvolupament de Sistemes, Aplicacions i Solucions Informàtiques
  • Cooperació interadministrativa