SIR continua el seu desplegament incorporant noves oficines de registre i ja aconseguix la xifra de 3.400.000 registres intercanviats

03 maig 2017

El número total de registros intercambiados a través de la plataforma roza la cifra de los 3.400.000 asientos, de los cuales más de 3.000.000 llevan la documentación adjunta completamente digitalizada.

El Sistema d'Interconnexió de Registres continua el seu desplegament, contribuint de forma efectiva a la modernització i eficiència de les administracions i l'estalvi considerable de costos derivats de la supressió del paper.

En el moment actual estan integrats en SIR: l'Administració General de l'Estat, la pràctica totalitat de les Comunitats Autònomes a excepció de Navarra i País Basc i quasi 1000 Entidades Locales.

Amb la incorporació, el 25 d'abril, de l'Ajuntament de Vigo en ORVE, són ja 16 les capitals de província integrades en SIR.

Alacant, Àvila, Càceres, Huesca, Las Palmas de Gran Canària, Logronyo, Madrid, Múrcia, Oviedo, Palencia, Pontevedra, Salamanca, Santa Cruz de Tenerife, Segòvia, Valladolid i Zamora, formen la llista completa d'Ajuntaments de capitals de província que poden intercanviar seients registrals entre la resta d'Administracions de forma electrònica.

El número total de registros intercambiados a través de la plataforma roza la cifra de los 3.400.000 asientos, de los cuales más de 3.000.000 son completamente digitalizados.
Són xifres que indiquen l'elevat grau d'implantació del Sistema d'Interconnexió de Registres, la qual cosa contribuïx a augmentar l'eficàcia de la labor Administrativa i una millora considerable en el servici al ciutadà, doncs els seients registrals arriben a la destinació quasi de forma immediata i amb plenes garanties jurídiques.

El número de oficinas integradas en SIR no deja de crecer y a medida que el resto de Administraciones lo hagan, se alcanzará toda la potencialidad de la plataforma, pues todas las oficinas de registro de las Administraciones públicas españolas estarán interconectadas entre sí. Puede consultarse el Listado de Oficinas i Unitats integrades en SIR .

Més informació sobre la solució SIR en el CTT.

• Centre de Transferència de Tecnologia
  • Cooperació interadministrativa