El Ayuntamiento de Alicante se integra en el SIR para el intercambio registral entre administraciones, a través de la aplicación de registro ORVE

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

14 juny 2016

L'Ajuntament d'Alacant se sumisca als més de 750 municipis que han optat per ORVE com a aplicació d'intercanvi registral amb altres Administracions Públiques. Continua així el desplegament d'ORVE/SIR en els grans Ajuntaments de les Comunitats Autònomes que tenen firmat el Conveni que els possibilita l'ús de l'aplicació ORVE.

El 9 de junio el Ayuntamiento de Alicante se ha incorporado a los municipios que utilizan la aplicación de registro ORVE para intercambiar asientos registrales electrónicos entre administraciones.

Els més de 200.000 ciutadans d'Elx podran presentar els seus registres electrònicament dirigits a la resta de municipis integrats, organismes de les Comunitats Autònomes integrats en SIR i a tots els organismes de l'Administració General de l'Estat.  La tramitació electrònica amb digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica  multiplica l'eficàcia administrativa posat que la recepció en destinació es realitza en minuts i els costos es reduïxen al voltant de 4 euros per enviament realitzat.

El Ayuntamiento de Alicante con 332.067 habitantes, se une a la lista de municipios de más de 200.000 habitantes que utilizan ORVE: Las Palmas de Gran Canaria, Valladolid,  Gijón, Elche, Oviedo, Móstoles, Santa Cruz de Tenerife y  Alcalá de Henares.

Més informació sobre les soluciones ORVE i SIR en el CTT.

• Interoperabilitat i Normalització
  • Infraestructures i servicis comuns