accesskey_mod_content

El Govern balear ja té preparat el catàleg de simplificació documental

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

03 maig 2013

El próximo 13 de mayo entrará en vigor el Decreto de Simplificación Documental y la aplicación de las medidas que recoge supondrá cambios en la manera de hacer de la Administración a nivel interno.

Por lo tanto, cuando los ciudadanos hagan trámites con la Administración a partir del 13 de mayo ya no tendrán que presentar los ciertos documentos.
En concret, el DNI, les dades de residència (els ajuntaments que hagen firmat el conveni d'interoperabilitat, de moment el de Palma de Mallorca), certificat que acredite el compliment de les obligacions tributàries amb la comunitat, el certificat de l'existència o no de deutes amb la mateixa i el certificat que acredite la titularitat d'un compte bancari (que se substituirà per una declaració responsable).

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

 

  • Govern obert, Informes i Estudios
  • Cooperació interadministrativa