Suscrito en su momento en materia de atención e inclusión de la discapacidad en el ámbito de la Administración electrónica y la atención al ciudadano y han firmado un nuevo Convenio de colaboración para la eliminación y reducción de cargas administrativas especialmente dirigidas a las personas con discapacidad y sus familias.
Tots dos documents, subscrits pel secretari d'Estat d'Administracions Públiques, Antonio Beteta, i el president de CERMI, Luis Cayo Pérez, permetran agilitzar la realització de diversos tràmits de les persones amb discapacitat i les seues famílies davant les Administracions Públiques, com la sol·licitud de certificats de discapacitat, o la relació entre els centres d'ocupació i l'Administració.
Per a açò, es desenvolupa el projecte ‘Les Càrregues administratives que afecten a les persones amb discapacitat’ pel qual el CERMI, en col·laboració amb el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, farà una anàlisi de les obligacions d'informació derivades del compliment de la normativa vigent que afecten a persones amb discapacitat i a les seues famílies, i, a la seua conclusió, presentarà un informe final sobre reducció de càrregues administratives i millora de la normativa.
Igualment, el Conveni amplia els supòsits dels subscrits anteriorment entre les dos parts en l'àmbit de l'Administració electrònica i l'atenció al ciutadà.