" /> PAe - El servici extremeny d'administració electrònica reforça la seguretat de les pàgines web de centres educatius.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

17 gener 2013

El Servicio de Sistemas de Información Docente, dependiente de la Dirección General de Administración Electrónica y Tecnologías de la Información, trabaja en la "migración" de los sistemas operativos de las páginas web de los centros educativos a versiones superiores, "más seguras y robustas".

Esta migració està impulsada en el si del projecte 'SecurGobex', inclòs en el Pla REPTE de Reordenació de l'Entorn Tecnològic Operatiu, segons informa el Govern regional en una nota de premsa.

Els treballs, que van començar a desenvolupar-se a principis de la passada setmana, han provocat que les webs escolars hagen romàs uns dies "en una fase de major vulnerabilitat davant atacs informàtics".

De hecho, entre la semana pasada y la jornada del martes, "hasta siete webs de centros escolares han sido atacadas por piratas informáticos", según explica el Gobierno autonómico, que aclara que todas estas páginas "ya han sido limpiadas y adecuadas por el servicio de Sistemas de Información Docente y están de nuevo operativas".

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Seguretat i Protecció de Dades

0 Comentaris