La SGAD llança “Kit Subsecretaría” per a facilitar l'operativa digital de sotssecretaries

27 maig 2024

Esta ferramenta oferix a les sotssecretaries dels departaments ministerials una via senzilla i ràpida per a sol·licitar els servicis de la SGAD que donen suport a les activitats relacionades amb el seu àmbit competencial essencial.

Todas las subsecretarías de los departamentos ministeriales tienen una serie de funciones atribuidas que son comunes a todos los organismos, mientras que, paralelamente a esto, la Secretaría General de Administración Digital (SGAD) ofrece una relación de servicios que pueden cubrir potencialmente sus necesidades.

Mitjançant el conjunt de servicis de “Kit Subsecretaría”, la SGAD posa a la disposició de les sotssecretaries una via de contacte i gestió per a sol·licitar, de manera àgil, aquells servicis del seu catàleg que donen suport als processos necessaris perquè la sotssecretaria peticionària puga desenvolupar les activitats concernents al seu àmbit competencial essencial. Este joc també és aplicable a les Secretaries Generals dels organismes i entitats de dret públic vinculats o dependents de l'Administració General de l'Estat.

D'esta manera -i mitjançant un formulari únic- la persona responsable d'una sotssecretaria pot sol·licitar l'alta en un conjunt específic de servicis de la SGAD. Es pot seleccionar individualment cada servici o fer una sol·licitud integrada de tots els servicis requerits. Una vegada remès el formulari, la SGAD contactarà amb els interlocutors indicats per a sol·licitar les dades addicionals.

El conjunt de servicis del joc s'ha estructurat en 3 àrees temàtiques sobre la base de les necessitats funcionals a les quals donen resposta.

1. Servicis essencials per a la gestió interna
    • Firma electrònica
    • Gestión i consulta de nòmina del personal
    • Procediments de personal
    • Inscripció en Proves Selectives
    • Publicació de llocs en Portal del personal de l'Administració de l'Estat
    • Intercanvi de fitxers gran grandària
  2. Seu i procediments electrònics
    • Seus i tramitació electròniques
    • Registres electrònics.
    • Notificacions
    • Gestió documental
    • Intermediació de dades
    • Canal de denúncies anònimes
    • Cita prèvia
  3. Infraestructura
    • Gestió del Lloc de treball Intel·ligent.
    • Videoconferència.
    • Comunicaciones SARA.
    • Contrato Unificado de comunicacions.
    • Nube SARA.
    • Centre d'Operacions de Ciberseguretat.
    • Canal telefònic 060.

Accés a la pàgina d'informació i sol·licitud del Joc de Sotssecretaria.

• Secretària General d'Administracion Digital i Observatori d'Administracion Electronica