accesskey_mod_content

Nova versió del manual d'integració d'Anota RCP

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

23 febrer 2018

Esta versió inclou annexos sobre el format de diverses anotacions

El Registro Central de Personal (RCP) es el registro administrativo de la Administración General del Estado en el que se inscribe a los empleados a su servicio y se anotan los actos relativos a su vida administrativa. Para llevar a cabo dichas inscripciones y anotaciones los órganos competentes en materia de personal remiten al RCP documentos registrales recogiendo los distintos actos administrativos (tomas de posesión, ceses, reconocimientos de grado, etc...).

Anota RCP permet a les unitats de RH de l'Administració de l'Estat i de les Universitats Públiques l'enviament per mitjà electrònic d'aquests documents al RCP, en línia amb la Llei 39/2015.

S'ha publicat una nova versió del manual d'integració, els fitxers WSDL i XSD, i una sèrie d'annexos d'anotacions. Està prevista la publicació de la resta d'annexos. Per a estar informat de les successives publicacions es recomana la subscripció a la solució Anota RCP.

Més informació en la solució Anota RCP del CTT.

  • Infraestructures i servicis comuns