La Comunitat de Madrid invertix 155 milions per a aconseguir la plena implantació de la i-administració

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

05 maig 2014

La Comunidad es la región de España que permite realiza el mayor número de trámites on line a ciudadanos y profesionales con el objetivo de facilitar y agilizar su trámites con la Administración para ahorrarles tiempo y desplazamientos innecesarios. Para mantener este nivel, el Gobierno regional invertirá este año 155 millones de euros a través de la Agencia de Informática y Comunicaciones de la Comunidad (ICM).

En la Comunitat existixen uns 1.247 procediments administratius diferents dels quals ja és possible realitzar telemàticament el 98%. A estos que busquen simplificar la relació entre el ciutadà i l'Administració, se sumen altres destinats als propis professionals com els quals es duen a terme en l'àmbit de l'educació amb els Sistemes d'Informació de Centres Educatius i en l'entorn sanitari a través de l'evolució de la història clínica electrònica o la centralització de les solucions corporatives d'Atenció Primària.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics