- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Dirección General del Catastro inicia la publicación de sus notificaciones en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
Admeses totes les EELL en llista d'espera per al servici del Portal de la Transparència en el núvol
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
21 octubre 2015
Ya son más de 1100 las entidades locales adheridas y se abrirá una nueva lista de espera para aquellas que quieran incorporarse a partir de enero de 2016
El servicio del Portal de la Transparencia en la nube tiene como objetivo la creación del Portal de la Transparencia a las Entidades Locales, que se suscriban al mismo, así como de toda la infraestructura TIC necesaria para alojarlos en las condiciones de seguridad, interoperabilidad y accesibilidad requeridas por la Ley 19/2013, de 9 de diciembre, de transparencia, acceso a la información pública y buen gobierno. Todo ello, de manera gratuita mediante el aprovechamiento de los recursos comunes que tiene disponibles la Dirección de Tecnologías de la Información y Comunicaciones.
Per decisió de la Comissió de Seguiment de l'Acord marc MINHAP-FEMP, amb data 15 d'octubre s'ha tancat la Fase II de la implementació del servici del Portal de la Transparència en el núvol, amb l'admissió de totes les entitats locals que estaven en llista d'espera.
Addicionalment en aquesta Comissió es va aprovar l'obertura d'una nova llista d'espera, en la qual es podran incorporar aquelles entitats locals que seguisquen interessades a adherir-se al servici que presta la DTIC al gener de 2016. L'admissió definitiva d'estos casos serà objecte de deliberació per la Comissió de Seguiment en la seua primera reunió del pròxim any.
Este servici està tenint un important acolliment en l'àmbit local tal com posen de manifest les xifres actuals. Fins al moment, en les 2 fases de sol·licitud obertes, s'han adherit 1157 entitats locals. De les quins 394 estan treballant ja en els entorns de preproducció i 13 han iniciat ja la passada definitiva a producció.
El principal repte en el moment actual, és arribar amb informació i formació als quasi 4000 usuaris que figuren en el Registre de Responsables, tant funcionals com a tècnics. En els pròxims dies la DTIC té previst inaugurar un aula virtual per a emetre sessions formatives en streaming, com a nou servici de formació a usuaris.
Més informació sobre com adherir-se i utilitzar este servici en la solució Transparència en el núvol del CTT
- Govern obert, Informes i Estudios
- Infraestructures i servicis comuns
Destacats CTT
- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciudadana”
- Disponible la tercera versió oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
0 Comentaris
No hi ha comentaris