L'Ajuntament de Pontevedra s'integra en SIR a través d'ORVE per a l'intercanvi electrònic de seients registrals entre Administracions

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

03 març 2017

El Ayuntamiento de Pontevedra se suma a los más de 900 municipios que han optado por ORVE como aplicación de intercambio registral con otras Administraciones Públicas. Continúa así el despliegue de ORVE/SIR en los grandes Ayuntamientos, fomentando la transformación digital de las Administraciones.

Des de passat 17 de febrer, l'Ajuntament de Pontevedra se sumisca a la llista d'Entitats integrades en el Sistema d'Interconnexió de Registres mitjançant la seua adhesió a ORVE, com a servici en el núvol que permet digitalitzar, generar i enviar seients registrals de forma electrònica i a l'instant a la resta d'Administracions amb plenes garanties jurídiques. D'esta manera, es reduïx dràsticament l'ús de paper, maximitzant l'estalvi de costos i millorant l'eficiència i la qualitat dels servicis públics, obtenint sinergies per l'ús de mitjans i servicis compartits. Es posa de manifest la importància de la cooperació entre Administracions per a l'impuls de l'administració digital, fent ús dels servicis comuns que oferix l'Administració General de l'Estat a totes les Administracions Públiques.

Més informació sobre les soluciones ORVE i SIR en el CTT.

• Centre de Transferència de Tecnologia
  • Cooperació interadministrativa