Es publica una nova edició de l'informe CAU que monitora l'avanç de les Comunitats Autònomes cap a l'Administració electrònica. Inclou informació del grau d'implementació aconseguit el primer trimestre de 2013 dels principals servicis electrònics prestats per les Comunitats a ciutadans i empreses. Més del 80% de les CCAA tenen implementats a nivell de tramitació electrònica completa servicis com a sol·licitud de cita prèvia o queixes i suggeriments dels ciutadans
Publicació de l'Informe Administració Electrònica en les Comunitats Autònomes. CAU 2011
"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".
05 juny 2013
Informe CAU 2011 (dades arreplegades en 2012-2013)
- Secretaria General de Administracion Digital i Observatori d'Administracion Electronica
- Govern obert, Informes i Estudios
![Subscriu-te a la nostra Newsletter Subscriu-te a nostra Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
![La teua opinió és important - Enquesta La teua opinió és important - Enquesta](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)
![Subscriu-te a nostra Newsletter Subscriu-te a nostra Newsletter](/dam/jcr:39291559-a64f-40b4-82ba-e17bd880fe2b/banner-newsletter-pae.png)
![La teua opinió és important - Enquesta La teua opinió és important - Enquesta](/dam/jcr:34de006a-b33b-4b02-9247-7fe58af52a90/banner-encuesta.png)
0 Comentaris
No hi ha comentaris