Els ajuntaments més xicotets de Càceres aposten per l'administració electrònica de la mà de la seua diputació

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

13 gener 2017

La Diputació Provincial de Càceres implanta una ferramenta per a establir  l'administració electrònica en els seus ajuntaments de menor població.

La Diputació Provincial de Càceres ha posat a la disposició dels ajuntaments menors de 2.000 habitants una ferramenta per a implantar l'administració electrònica en este tipus de localitats.  El passat dia 10 es van celebrar unes jornades per a explicar el funcionament d'aquesta plataforma.

La presidenta de la Diputació de Càceres, Rosario Corder, i la diputada de l'Àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), Ana Garrido, han convocat als alcaldes de la província per a donar a conéixer la nova ferramenta digital que es va a posar a la disposició dels municipis per a facilitar la tasca administrativa del dia a dia.

En estes jornades s'ha explicat el funcionament de la plataforma, que, no solament dona compliment a la legislació vigent sinó que ajudarà a gestionar, organitzar i simplificar les laboras diàries administratives.

Charo Corder ha assenyalat que “l'administració electrònica ja no és una recomanació, és una obligació” i ha assenyalat que “la Llei obliga a tindre una administració electrònica i el que la Diputació està fent és ajudar a tots els ajuntaments de la província a complir amb la Llei”.

Al llarg del primer trimestre del 2017 s'arribarà a tots els ajuntaments menors de 2.000 habitants i en la pròpia Diputació Provincial de Càceres.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Govern obert, Informes i Estudis